nieuwtjes

DataBride Benchmark

Samen met Inretail en een groep bruidsmodezaken is DataBride deze zomer gestart met een maandelijkse benchmark.  
De DataBride benchmark is een vergelijkend onderzoek waarbij de prestaties van de aangesloten bruidswinkels op identieke wijze worden onderzocht en met elkaar worden vergeleken. De vergelijking is anoniem, de prestaties van de bruidswinkel worden vergeleken met het gemiddelde. Met de DataBride benchmark leert u welke prestaties uw winkel levert en wat vergelijkbare bruidswinkels leveren. Dit helpt u ook om u beter te positioneren en beter op de vraag in te spelen.
Hoe komt de DataBride Benchmark tot stand
De gegevens van de DataBride gebruikers die zijn aangesloten worden periodiek verzameld door DataBride. Dit verzamelen gaat helemaal automatisch, u hoeft hier als DataBride gebruiker niks voor te doen.
De gegevens worden verzameld in een centrale database bij DataBride. Deze database is niet toegankelijk voor anderen dan DataBride. De database staat niet op een webserver en is niet via de cloud te raadplegen.
DataBride berekent binnen de database de resultaten van alle deelnemers en berekent de gemiddelden. De gegevens worden vervolgens vergeleken met de gegevens van de eigen bruidswinkel van de deelnemer. De deelnemer kan hieruit afleiden hoe de eigen bruidswinkel presteert t.o.v. de overige deelnemers.
Wilt u meedoen met de benchmark neem dan contact met ons op.

Koppel uw website aan uw DataBride agenda

Internet wordt steeds belangrijker voor uw klanten. Terwijl de winkel gesloten is bekijken uw potentiele klanten uw website en willen wellicht graag een afspraak maken.  Door een online agenda op uw website te plaatsen en deze te koppelen aan DataBride kunt u 24 uur per dag de beschikbare tijden aan uw klanten doorgeven en direct een afspraak laten maken.

De afspraak komt automatisch in uw DataBride agenda te staan en de beschikbare plek wordt geblokkeerd.
Meer weten ? neem contact met ons op