DataBride

Het software pakket voor de bruidsmode winkel

Algemeen
DataBride Software is al meer dan twintig jaar het toonaangevende innovatieve software pakket voor de bruidsmode branche.
In nauwe samenwerking met experts uit de bruidsmode branche is DataBride ontwikkeld en wordt er dagelijks gewerkt aan optimalisering en uitbreiding van de funcionaliteit van DataBride.
DataBride is gebruiksvriendelijk en makkelijk in bediening ook voor medewerkers uit de bruidsmodezaak die niet dagelijks met een computer werken. En mocht u er toch even niet uitkomen dan helpt de helpdesk van DataBride u snel weer op weg.
U kunt DataBride zowel lokaal gebruiken op de systemen in uw eigen winkel als via onze cloud oplossing waarbij u inlogt op de DataBride server.
Wanneer u gebruik maakt van onze cloud oplossing dan beschikt u altijd over de meest recente versie van DataBride en kunt u gebruik maken van onze update en helpdesk mogelijkheden.
Wanneer u DataBride aanschaft en gebruikt op uw eigen systemen dan kunt u een onderhoudscontract aanschaffen zodat u ook altijd gebruik kunt maken van de nieuwste updates en helpdesk service.

Wat doet DataBride?
Functionaliteit
DataBride is zo opgebouwd dat u op eenvoudige wijze door het totale proces van verkoop, passen en afleveren wordt geleid.

DataBride start met het vastleggen van de aankoop in de agenda. In de agenda legt u later ook de pasafspraken en ophaalafspraak vast.

Wanneer uw klant nog niet besluit om te kopen legt u alle informatie vast op de zogenaamde vipkaart in het systeem zodat u later nog weet door wie deze potentiele klant is geholpen, of er bijzonderheden waren en in welke modellen deze klant interesse had. In de agenda kunt u aangeven dat een klant al eerder is geweest en eenvoudig de vipkaart weer selecteren.

Wanneer uw klant heeft gekocht wordt een klantenkaart aangemaakt waarop alle gegevens van de klant worden vastgelegd zoals naam, adres , telefoon en email. Ook bijzonderheden en een foto van uw klant kunt u hier eenvoudig koppelen. Ook vult u op de klantenkaart in welke artikelen zijn aangeschaft en of de artikelen nabesteld moeten worden bij de leverancier. Ook betalingsinformatie, betaalafspraken en vervolgenafspraken legt u snel in het systeem vast.
In de management module heeft u de beschikking over een besteladministratie waarmee u eenvoudig kunt vastleggen welke artikelen besteld moeten worden, besteld zijn en binnen moeten komen. Diverse rapportages bewaken de leveringstermijnen zodat u altijd zeker weet dat goederen op tijd worden geleverd.

In de voorraadmodule legt u vast welke artikelen u verkoopt waarna het systeem deze automatisch van uw voorraad afboekt. Snel inzicht in voorraad, nabestellingen en hardlopers is zo mogelijk.

DataBride beschikt over een uitgebreide raportage module en biedt verschillende mogelijkheden om gegevens te exporteren naar excel of software van derden zoals websites, boekhoudsystemen e.t.c.

DataBride Lokaal

U kunt DataBride installeren op uw eigen server of computer. U koopt DataBride en gebruikt dat op uw eigen computers in uw winkel. 

Lees hieronder meer over de mogelijkheden.

DataBride kopen voor eigen installatie

DataBride Cloud

U kunt DataBride gebruiken op de server van DataBride. U werkt dan in de cloud en kunt vanaf elke locatie met internet in uw eigen systeem komen.

 Lees hieronder meer over de mogelijkheden.

Een Cloud abonnement afsluiten